Myszka

Happy Cute Box Frog

środa, 27 kwietnia 2016

Aktualizacja

Hej ponownie :3

W tym poście napisze co dodali w dzisiejszej aktualizacji.
Dzisiaj ogólnie mamy znaleźć i pomóc Madison .... oswoić się z końmi.
Niestety jedyne w pobliżu to dzikie konie. A jak sama nazwa wskazuje one są ,,dzikie,, :/
Madison znajduje się obok Kamiennego Kręgu niedaleko Chatki Hermita.
Mamy tam masę zadań - ale niestety mało PD dla postaci w tych questach. (średnio ok. 10 PD na zadanie)
Ale uważam że i tak ok :3
Niestety zdjęć nie mam iż wtedy nagrywałam odcinek a wiec możecie np. go obejrzeć :)
Starałam się zrobić jakieś zdjęcie ale niestety nie udało mi się >.< Wszystko będzie widać na filmie ;)

Youtube : Athena Starsmith

Ok. Oprócz zadań na nowym terenie pojawiły się również nowe ciuchy i sprzęt w Jorvik City Plaza, a Targ Koni rozkłada się w Zachodnim Przylądku.

Oczywiście jak w każdą środę dodali Star Stable Show! :D
Wystąpienie Mathildy w tym odcinku było ,,magiczne,, :)
Film na dole ;)


Ahh ta Mathilda.....zawsze nam coś zaspoileruje :') I za to ją kochamy! xD
Dzisiaj pokazała nam trailer nowych KUCÓW WALIJSKICH!
Moim zdaniem są przesłodkie ♥
Ciekawe ile będą kosztować ;)
A oto film z trailerem ( sama go nagrałam)


Ok!
A więc dzisiaj to by było na tyle :)
Do zobaczenia! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz