Myszka

Happy Cute Box Frog

środa, 27 kwietnia 2016

Konkurs na Instagramie!

Hejka :D

Bardzo was przepraszam za moją ostatnią nie aktywność na blogu :/
Dzisiaj za to dodam 2 posty :3
1 to własnie ten x3
W tym poście powiem wam co nieco o nowym konkursie od Star Stable :)
Star Stable ogłosiło konkurs. Ten konkurs jest na Instagramie. Polega on na stworzeniu swojego wymarzonego konia razem ze swoim przyjacielem. Mamy na Instagramie specjalne szablony i wybieramy, które nam się tylko podobają. Na początku tworzymy kolor skóry konia. Jest ona dostępna w kilku kolorach : granatowy, szary, brązowy, różowy, czarny i fioletowy . Wiem niektóre są bardzo odjechane xD Ok . A więc klikamy na konia i klikamy na niego . Wyświetla nam sie napis. Klikamy na niego i mamy do wybrania grzywy w tych samych kolorach ( tylko zamiast brązowej jest czerwona). Potem robimy to samo co po wybraniu skóry. Potem mamy do wyboru jakieś dodatki m.in. kolorowe burzowe chmury, gwiazdy, skarpetki na nogi i wiele wiele innych c:
A zatem do wyboru do koloru! :D
Ja już stworzyłam 3 takie konie :)
Aby je obejrzeć zapraszam na mojego Instagrama : marrgaret_g (to jest mój normalny Instagram ale zapraszam do oglądania ;) )
A właśnie! Skoro jest konkurs powinna być jakaś nagroda! :)
Dla najlepszego pomysłu Star Stable ma laptopa specjalnie od nich oraz ich projekt zostanie dodany do gry! Oczywiście dla obydwu graczy ;) Ja sądzę, że mi by się bardzo przydał >.< Często podróżuje, a jak niektórzy wiedzą zajmuje się klubem Valedale Eagles i nie ma kto go przypilnować podczas mojej nieobecności :/ Sama mam komputer ,,stacjonarny,, więc nie mogę z nim jeździć po całej Polsce >.< 
Ok :3
Ode mnie to tyle.
Jeśli nadal nie wiecie jak wziąć udział w konkursie zapraszam do obejrzenia tego filmu:


W tym poście to tyle ;)
Powodzenia w konkursie!
Dozobaczenia! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz