Myszka

Happy Cute Box Frog

wtorek, 3 maja 2016

3 maja!

Cześć cześć! :3

Na początku chciałabym przeprosić za moją ostatnią nieaktywność na blogu :(
Ostatnie tygodni do poprawy ocen = mnóstwo nauki :(
Ale mam zamiar to nadrobić.
W dzisiejszym poście mam dla was nowość od Star Stable.

Z okazji tego iż jest 3 maj Star Stable przygotowało dla nas kod na bluzkę!

Kod na nią to : 3MAJA2016

Co zrobić aby otrzymać ją?

1.Logujecie się na stronie Star Stable : KLIK

2.Wchodzicie w zakładkę Kod Promocyjny : KLIK

3.Wpisujecie kod podany powyżej.

GOTOWE! Możecie cieszyć się bluzką wytworzoną specjalnie na to święto!

Ja prezentuje się w niej o tak :


Mi osobiście bardzo się podoba :) A wy co o niej sądzicie?

Jest też 2 sprawa. Może tak na mojego bloga wprowadzić jakąś serie?
Piszcie w komentarzach co byście chcieli za serie która by się pojawiała 1 w tygodniu!

Ja narazie się z wami żegnam :3
Do zobaczenia! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz