Myszka

Happy Cute Box Frog

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

South Hoof Peninsula!

Hejka!

Jesteście tak samo podekscytowani nowym terenem jak ja?!
W filmiku wygląda po prostu czadowo! Miałam nadzieję dowiedzieć się czegoś więcej o 'małym' obszarze, który zostanie dodany na wiosnę i nie zawiodłam się :D Może przyjrzymy się temu wszystkiemu bliżej?

Mapa

W odcinku SSO-Show, na końcu Matylda wyciągnęła ze środka jakichś papierów mapę naszego Jorvik. Nie da się nie zauważyć, że znajduje się na niej dodatkowy teren :D
Mówili, że na wiosnę tego roku pojawi się mały obszar. Nie wiem jak Wam, ale mi to na niewielki teren nie wygląda zdecydowanie! Spodziewałam się raczej czegoś mniejszego

Nazwa

Dobra, znamy już angielską nazwę. Ale jak będzie brzmiała polska?

South- Południe
Hoof- Kopyto
Peninsula- Półwysep

Czyli Półwysep Południowego Kopyta? Szczerze powiedziawszy chyba po angielsku brzmi ciupkę lepiej :D Zobaczymy jak zostanie to przetłumaczone!

Transport

Na filmiku dokładnie widać, że naszym transportem będzie łódka znajdująca się w Forcie Pinta. Ale czy będzie można dostać się tam normalnie 'na piechotę'?



Miasteczka, Farmy, Siedziby, Domy?

To miejsce wygląda na dość puste, pełne obszernych łąk. ale to oczywiście nie oznacza, że brak tu zabudowań


Dzikie konie?!

Na wideo ukazany jest także moment ukazujący stado biegnących pięknych koni. Czyżby były dzikie?



Po zmroku




Inne zdjęcia



Ulubione miejsce

Miejscem, które najbardziej przyciągnęło moją uwagę są zdecydowanie kamienie, które lekko przypominają Stonehenge. W środku okręgu znajduje się magiczne drzewo takie jak w Jodłowym Gaju czy na Zapomnianych Polach co pewnie zwiastuje zadania :D




Co myślicie?

Pamiętajcie żeby sprawdzać youtube za tydzień, bo SSO obiecali powiedzieć nam coś więcej :) Filmik z zajawką możecie zobaczyć tutaj:

Ja naprawdę nie mogę się doczekać nowego terenu :D
A wy?

żródło: http://www.starstableonline-mel.blogspot.com/2016/04/south-hoof-peninsula.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz