Myszka

Happy Cute Box Frog

czwartek, 21 kwietnia 2016

2 dzień zadań w Półwyspie Południowego Kopyta!

Hej ;3

Dzisiaj kolejny dzień zadań na nowym terenie!
Na początku zaczęłam zadania z Jonasem. 


Naszym zadaniem było pomóc mu w stawianiu sklepów.


Lecz najpierw musieliśmy znaleźć pudła z całym towarem c;


 Po zakończeniu zadań dostajemy takie oto siodło. Daje ono +3 szybkości więc spokojnie możemy w nim jechać na mistrzostwa ^^


 Następnie zaczęłam zadania z Madison. Zepsuł się jej GEM .


Musieliśmy go naprawić.


Następnie musieliśmy udać się do Hermita. Zadawał nam kilka naprawdę prostych pytań, dał spróbować wyścigu i pomógł nam naprawić GEM Madison.


Oczywiście coś za coś  :') Musieliśmy mu pomóc. Naprawić poidło i nalać do niego wody, porozstawiać marchewki i powyrywać chwasty .
Teraz buduje reputację u Hermita. Jak tylko dostane jakieś zadania od razu wrzucam posta na bloga ;)



Następnie pojechałam do Singrid gdzie czekało mnie zadanie. Musiałam pojechać do Jamesa.


Gdy do niego dojechałam musiałam z nim porozmawiać.Dostałam od niego czapkę (niestety nie mam zdjęcia). I wtedy odkryłam doki promowe.
Statek tak jak przeczuwałam był koloru fioletowego ^^ (mój ulubiony kolor ♥).


To tyle z kolejnego dnia na Półwyspie Południowego Kopyta.
Do zobaczenia! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz